Monday, March 21, 2011

pelbagai peristiwa terjadi

dlm mgu nie jer mcm2 hal dh terjadi...antaranya hmmmm si 'NOOR HISYAM' tu kaki betina...hai x sangka si kering mcm dia pun blh jadi kaki betina...kekadang aku terfikir gak kat mana la istimewa nya si mamat nie...dh la mta terjojol keluar...badan macam cicak kobeng (rasanya cicak kobeng gemuk sikit kot) blh da ramai peminat termasuk aku...hmmm aku pun blh tertipu dgn dia...sebnrnya mamt nie suka tunjuk baik...seolah2 dia nie solat tak tgl..then bila tembelang dia pecah dia dh tak leh nak lari...kesian bini dia...penat cari duit tapi dihabiskan oleh si cicak kobeng nie...klu bercakap tak nak jatuh...sentiasa diatas...haish da gak manusia mcm nie...bila la nak insaf...tak terfikir ke dia tentang nasib n masa depan ank2 dia...kekdang aku geram gak ngn dia...dan aku maki dia..hahahaha...tu yang terbaik utk dia...

No comments:

Post a Comment